رقابت بارسلونا و منچستر یونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا و ارمغان چهارمین قهرمانی تیم بارسلونا
 
matlab
 
 

 شنبه شب گذشته، ۲۸ مه ۲۰۱۱ فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و منچستر یونایتد برگزار شد و تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی ۳ بر ۱ بر تیم منچستر یونایتد به جام لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. مسابقه پایانی لیگ قهرمانان اروپا روز شنبه در ورزشگاه ویمبلی در لندن برگزار شد و ليگ قهرمانان اروپا با قهرماني تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا به پايان رسيد.

اين دو تيم كه با شكست تيم هاي رئال مادريد و شالكه آلمان به ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا رسيده بودند هر كدام تاكنون سه بار به مقام قهرماني اين پيكارها رسيده‌ بودند. منچستریونایتد تنها در چند دقیقه ابتدایی نیمه اول صاحب توپ و میدان بود و چند خطر روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما در عوض در باقی دقایق بازی بارسلونا کنترل جریان مسابقه را در اختیار داشت.

در دقیقه 27 بازی پدرو رودریگوئز روی پاس تماشایی ژاوی موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. این برتری آبی و اناری پوشان 7 دقیقه به طول انجامید و رونی روی یک و دو با گیگز موفق شد گل تساوی را که مشکوک به آفساید هم بود، به ثمر برساند. نیمه اول با برتری محسوس بارسا و نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم در نیمه دوم برای کسب پیروزی و رسیدن به قهرمانی اروپا تلاشی دوباره داشته باشند.

در آغاز نیمه دوم فشار شاگردان گواردیولا حتی بیشتر هم شد و مسی ستاره آبی و اناری‌ها بارها دفاع یونایتد را به هم ریخت. مسی در دقیقه 54 بازی روی یک شوت غافلگیرکننده از پشت محوطه جریمه برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد تا بارسا به چهارمین قهرمانی در اروپا نزدیک‌تر شود. بارسلونا بعد از گل دوم عقب نکشید و بازی چشم نواز آنها قهرمان لیگ برتر انگلیس را مستاصل کرده بود. داوید ویا در دقیقه 69 بازی روی یک ضربه فنی و زیبا برای سومین بار توپ را به تور دروازه منچستر چسباند تا خیال همه راحت شود.

پدرو رودریگز، لیونل مسی و دیوید ویلا گل های بارسلونا را وارد دروازه منچستر یونایتد کردند. تک گل منچستر یونایتد به وسیله وین رونی به ثمر رسید. مفسران ورزشی می گویند بازی درخشان ستاره آرژانتینی، لیونل مسی
۲۳ ساله، بازی دیگر فوتبالیست های سرشناس آرژانتین مانند دیه گو مارادونا و ریکی ویلا را زنده کرد. لیونل مسی با گل دقیقه ۵۴ خود توانست نخستین گل خود در خاک بریتانیا را به ثمر بنشاند. او همچنین توانست با پاس به موقع خود در ثبت سومین گل تیم بارسلونا موثر باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 17:54 :: توسط : shahriyar

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان matlab و آدرس seyedshahriyarhosseini.LoxB log.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 3764
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



src="http://Loxblog.Com/template/top_lefb.gif" width="16" height="16">

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 3764
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

تعبیر خواب آنلاین